Asiakastuen poikkeusaukiolo perjantaina 26.5.2017

Asiakastukemme puhelinpalvelu on poikkeuksellisesti suljettu perjantaina 26.5.2017. Kyseessä on siis seuraava puhelinlinjamme: 09 6818 3810

Palvelemme jälleen normaalisti maanantaina 29.5.2017.

Voit jättää tukipyyntöjä vuorokauden ympäri kaikkina päivinä MyNebula-portaalin kautta osoitteessa: https://my.nebula.fi

Uutinen

Ajankohtaista

Puhelinpalvelu poikkeuksellisesti suljettuna 22.5.2017 kello 10:30-11:30

Asiakastukemme puhelinpalvelu on poikkeuksellisesti suljettu maanantaina 22.5.2017 kello 10:30 - 11:30. Kyseessä on siis seuraava puhelinlinjamme: 09...
Lue lisää

Telia ostaa Nebulan

Telia ostaa Nebulan. Nebula jatkaa yrityskaupan jälkeen itsenäisenä tytäryhtiönä. Telian tuki tulee mahdollistamaan tulevaisuudessa entistäkin...
Lue lisää

Nebula ja Sigmatic – molempien ydinosaamiset yhdistämällä pystymme toimimaan yhä ketterämmin

Maaliskuun lopussa Nebula ilmoitti ostaneensa Sigmatic Oy:n liiketoiminnan. Kauppa herätti odotetusti keskustelua – olihan kaupassa mukana kaksi yli...
Lue lisää