Palvelinten hallinta & valvonta

Anna meidän huolehtia puolestasi palveluistasi, teemme sitä työksemme

Palvelinten hallinta ja valvonta palvelumme varmistaa, että yrityksenne palvelut pysyvät toiminnassa, tietoturvallisina ja suorituskykyisinä vuorokauden ympäri. Asiakkaanamme teidän ei tarvitse huolehtia palvelimistanne tai palveluistanne, vaan me otamme niistä vastuun. Kehittyneet työkalumme, toimivat prosessit sekä ympärivuorokautisesti miehitetty palvelukeskuksemme varmistavat, että te voitte keskittyä olennaiseen – omaan liiketoimintaanne.

ota yhteyttä

 

Turvallisuus

Tietoturva

Toimivat prosessit, ajan tasalla olevat järjestelmäpäivitykset ja parhaat käytännöt luovat pohjan tietoturvalliselle toiminnalle nykyaikaisessa digitaalisessa toimintaympäristössä.
Luottamus

Keskiössä asiakaskokemus ja luottamus

Haluamme ansaita luottamuksesi ja säilyttää sen. Ymmärrämme, että ylläpidämme liiketoimintakriittisiä järjestelmiäsi ja otamme työmme vakavasti.
Osaaminen

Työkaluina teknologiat

Osaamisemme kattaa mm. Nebula Cloud 9, Amazon AWS, ja Microsoft-ekosysteemit sekä avoimen lähdekoodin-teknologiat. CentOS, Debian, MariaDB, Apache tai MongoDB huolia? Olet oikeassa paikassa, me autamme.
Nebula referenssitarina Jyty-liitto

MENESTYSTARINA

”Ulkoistamalla infra Nebulalle, käytössä on Nebulan koko asiantuntijaorganisaatio ja osaava ihminen löytyy niin verkon, palvelimien kuin työasemien ylläpitoon liittyviin tehtäviin. Jytyn resurssit voidaan keskittää ydinliiketoiminnan pyörittämiseen ja kehittämiseen” - Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliiton johtava tietohallintoasiantuntija Ville Väyrynen

Lataa koko tarina

Palvelinten Hallinta ja Valvonta
Hallinta

Palvelimen hallinta tarkoittaa palvelimen ylläpitoa tuotteistetuilla prosesseilla, jotka takaavat palvelun tasalaatuisuuden. Kattava palvelukokonaisuutemme muodostuu häiriön-, herätteiden- ja ongelmanhallinta sekä palvelupyyntö ja muutoshallinta prosessien suorittamisesta sovitun mukaisesti. Mikäli ITIL-termit eivät ole entuudestaan tuttuja, tarkoittaa edellinen lista sitä, että me hoidamme asiat. Mikäli palvelussa ilmenee vika, hälytys tai tarve laajentaa tietokannan levyosiota – tartumme toimeen tarvittaessa mihin kellonaikaan tahansa, vuoden jokaisena päivänä, asian kriittisyyden edellyttämällä ripeydellä.

Valvonta

Ympärivuorokautisen valvonnan avulla keräämme tarvittavaa tietoa palvelustanne ja saamme hälytyksen jo ennen kuin vika näkyy työntekijöillenne tai asiakkaillenne. Yksinkertainen esimerkki valvonnasta on levytilan käyttöasteen valvonta. Hälytys voidaan asettaa tapahtuvaksi, kun levytilasta on käytössä yli 80%. Hälytyksen saatuamme suoritamme häiriötä ehkäisevät toimenpiteet ennen kuin levytilan loppuminen ehtii aiheuttaa palvelun toiminnalle harmia.

Valvonnan määrittely lähtee palvelimienne ja palveluidenne käyttötarkoituksen sekä kriittisyyden ymmärtämisestä. Käyttöönotossa määrittelemme yhdessä – asiantuntijoidemme suositukset huomioiden – palvelimiltanne valvottavat kohteet, joiden valvonnan avulla varmistamme palvelunne häiriöttömän toiminnan. Valvontapalvelusta vastaa 24/7 toiminnassa oleva palvelukeskuksemme. 

Jatkuvuus & Varmistukset

Jatkuvuus-palvelumme mahdollistaa kriittisten järjestelmien palauttamisen suunnitellusti ennakoimattomista häiriötilanteista, jotka voisivat vaarantaa liiketoimintanne jatkuvuuden. Usein varmistukset laiminlyödään ja niiden riittämättömyys havaitaan vasta jälkikäteen. On sanomattakin selvää, että varmistuksen ovat väärä paikka säästää. Tietoa varmistaminen tulee varmistaa ja sitä tulee säilyttää liiketoimintatarpeen määrittämän ajan. Tarjontaamme sisältyvät varmistukset, palautukset sekä jatkuvuus- ja valmiussuunnitelmat, joiden avulla vältät katastrofin vahingon sattuessa.

Jatkuvuus- ja valmiussuunnitelmat

Tietojärjestelmien jatkuvuus- ja valmiussuunnitelmiin erikoistuneet asiantuntijamme auttavat yritystäsi tarvittavien käytäntöjen luomisessa. Luomme suunnitelmat aina liiketoimintatarpeidenne mukaisesti. Testimme varmistavat, että käytännöt myös toimivat, kuten kuuluu. Nukut yösi rauhassa.

Tietoturva

Palveluiden jatkuvuuden oleellinen osa on ympäristön tietoturva. Tietoturva koostuu monesta osasta kuten, hyvästä tietoturvapolitiikasta, kontrolloidusta pääsynhallinnasta, haittaohjelmien torjunnasta, jatkuva haavoittuvuuksien hallinta ja lokienhallinta. Meidän ympärivuorokauden miehitetty palvelukeskus seuraa tietoturvauhkia ja suojataksemme asiakkaita.

Tiesitkö?

Jatkuvuus-palvelumme mahdollistaa kriittisten järjestelmien palauttamisen suunnitellusti ennakoimattomista häiriötilanteista, jotka voisivat vaarantaa liiketoimintanne jatkuvuuden.