Kuinka voimme auttaa?

Tukikeskuksesta ohjeet asennukseen
Tukikeskuksesta löytyy apu asennuksista aina vikatilanteisiin. Tukivideoiden avulla voit asentaa vaikka sähköpostin puhelimeen ja pikaoppaat kertovat kuinka ottaa käyttöön uusi palvelu. Yleisimmät vikatilanteet löytyvät palvelukohtaisesti ja ne on helppo ratkaista tarvittaessa.

Etätukisovelluksella palvelemme etänä
Työasemapalveluasiakkeille Nebula tarjoaa etätukipalvelua. Etätukipalvelu tarkoittaa sitä, että Nebulan asiantuntija ottaa omalta päätelaitteeltaan etäyhteyden asiakkaan päätelaitteelle. Näin asiakkaan ongelmat ja pyynnöt saadaan ratkaistua nopeammin ja tehokkaammin kuin paikan päällä.

MyNebula käytössäsi 24/7
MyNebula on asiakkaitamme varten luotu hallintapalvelu jossa voi avata, seurata, kommentoida ja sulkea tukipyyntöjä reaaliaikaisesti. Luo tunnukset tai kirjaudu portaaliin voimassa olevilla Cloud 9 -tunnuksilla.