ASIAKASTUEN POIKKEUSAUKIOLO PERJANTAINA 9.6.2017

Asiakastukemme puhelinpalvelu sulkeutuu poikkeuksellisesti kello 16:00. Kyseessä on siis seuraava puhelinlinjamme: 09 6818 3810

Palvelemme jälleen normaalisti maanantaina 12.6.2017.

Voit jättää tukipyyntöjä vuorokauden ympäri kaikkina päivinä MyNebula-portaalin kautta osoitteessa: https://my.nebula.fi

Uutinen

Ajankohtaista

Kuinka rakennetaan paras työpaikka parhaille osaajille? – Nebulan missio pähkinänkuoressa

Vuonna 1997 perustettu Nebula on 20 vuotta kestäneen toimintansa jälkeen edelleen vahvan kasvun pyörteissä ja etsii nyt uusia osaajia kasvavaan...
Lue lisää

Suomalaisyritykset pärjäsivät tietoturvatestissä auttamattoman huonosti – Vältä yleisintä Akilleen kantapäätä

Syyskuun 2017 alussa uutisoitiin laajasti suomalaisten yritysten ja yhteisöjen tietoturvan heikosta tasosta. Uutisoinnin taustalla oli Silverskin-...
Lue lisää

Uusi liiketoiminta ei kasva mukavuusalueella – miksi kaikkien yritysten kannattaa tarttua digitalisaation mahdollisuuksiin

Jotta yritys pysyisi kilpailukykyisenä, sen on pystyttävä jatkuvasti vastaamaan markkinoiden haasteisiin ja tarttumaan uusiin mahdollisuuksiin....
Lue lisää